دسته‌بندی نشده

نقد و بررسی کلاسیک هندزفری بلوتوثی هایلو MoriPods ANC

باکیفیت، ارزان و امکانات زیاد؛ آیا جمع شدن تمام این ویژگی‌ها در یک هدفون بی‌سیم امکان‌پذیر است؟ بیشتر کاربران طبیعتا دوست دارند جواب این سوال مثبت باشد. هیچ کاربری دست رد به سینه‌ی یک محصول باکیفیت ولی ارزان‌قیمت نمی‌زند. ویژگی‌هایی مانند کیفیت صدای خوب، سیستم حذف نویز و تاخیر پایین برای استفاده توسط گیمرها، معمولا به سختی در بین هدفون‌های ارزان‌قیمت پیدا می‌شوند. در این میان، هندزفری بلوتوثی هایلو MoriPods ANC با وجود قیمت پایین، از امکانات جذابی بهره می‌برد و در این ویدیو قصد داریم آن را بررسی کنیم.

هندزفری بلوتوثی هایلو مدل MoriPods ANC

بعد از باز کردن جعبه، با یک کیس آسیب‌پذیر روبرو می‌شوید. اگر تجربه‌ی استفاده از هدفون‌های بی‌سیم باکیفیت را داشته باشید، به‌خوبی متوجه ضعیف بودن لولاهای استفاده شده در کیس خواهید شد. البته با توجه به قیمت هندزفری بلوتوثی هایلو MoriPods ANC و طراحی جذاب کیس، می‌توانیم این موضوع را نادیده بگیریم. یک روکش مات روی بدنه کشیده شده و سنگین هم نیست. البته در مورد طراحی گوشی‌ها و میزان جذابیت آن‌ها، سلیقه‌ و نظر شخصی افراد تا حد زیادی وارد عمل می‌شود.

هرکدام از گوشی‌ها تقریبا ۴ گرم وزن دارند و از طراحی مینیمال استفاده می‌کنند. البته برای برخی گوش‌ها، ممکن است کمی بزرگ به نظر برسند. کیفیت صدای دریافتی اگرچه ناامیدکننده نیست، اما از سوی دیگر فوق‌العاده هم به حساب نمی‌آید. وقتی بلندی صدا از ۶۰ درصد عبور می‌کند، متوجه در هم ریختگی صداها می‌شوید. اگر هم گوش‌های حساسی دارید، در این شرایط ممکن است کمی نویز را هم احساس کنید. بیس دریافتی از هدفون، کاملا نرمال است و این یعنی ضعیف یا اغراق شده نیست. اما وکال‌ها ضعیف‌تر از حد انتظار هستند.

به طور کلی اگر شنونده‌ی پادکست یا موسیقی‌های با بیس کم هستید، هندزفری بلوتوثی هایلو MoriPods ANC می‌تواند نظر شما را جلب کند. با هر بار شارژ کردن، مجموع گوشی‌ها و کیس می‌توانند ۳۰ ساعت انجام وظیفه کنند. خود گوشی‌ها می‌توانند برای ۷ ساعت انرژی لازم برای انجام وظیفه را ذخیره کنند. متاسفانه خبری از نمایش میزان شارژ موجود در کیس نیست و بنابراین زمانی که کیس دیگر انرژی کافی برای شارژ گوشی‌ها را ندارد، متوجه تمام شدن شارژ کیس می‌شوید.

مانند بسیاری از هدفون‌های بی‌سیم، هندزفری بلوتوثی هایلو MoriPods ANC هم از پنل‌های لمسی بهره می‌برد. یاد گرفتن اینکه هرکدام از این گوشی‌ها با چند بار ضربه زدن چه کارهایی انجام می‌دهند، کمی زمان‌بر است اما بعد از چند روز، به این موضوع عادت می‌کنید. با فعال‌سازی حالت کاهش تاخیر، تاخیر صدا تا حدی کاهش پیدا می‌کند ولی طبیعتا این هدفون قرار نیست در این زمینه مانند یک هدفون گیمینگ عمل کند.

در این میان، قابلیت حذف نویز فعال هندزفری بلوتوثی هایلو MoriPods ANC برای نادیده گرفته شدن در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. این سیستم در محیط‌های شلوغ کار چندانی انجام نمی‌دهد و این سیستم صرفا شدت صداهای محیط بیرون را در حد فقط چند دسی‌بل کاهش می‌دهد. کیفیت صدای میکروفون هم تعریفی ندارد و صرفا کار راه‌انداز محسوب می‌شود.

با وجود تمام این ضعف‌ها، نمی‌توانیم بگوییم که خرید هندزفری بلوتوثی هایلو MoriPods ANC ارزش ندارد. اما در این محدوده‌ی قیمتی، ویژگی خاص و فوق‌العاده‌ای نسبت به رقبا ارائه نمی‌دهد و یکی دیگر از هدفون‌های اقتصادی و نسبتا باکیفیت موجود در بازار محسوب می‌شود.

نقد و بررسی کلاسیک، یکی از نوستالژیک‌ترین برنامه‌های ویدیویی دیجی‌کالا مگ، یک بار دیگر بازگشته است؛ با شکل و شمایلی جدید، اما در عین حال با حفظ المان‌هایی که شما همراهان همیشگی دیجی‌کالا مگ طی این سال‌ها دوست داشته‌اید.

سری جدید نقد و بررسی کلاسیک دیجی‌کالا مگ به نویسندگی «محمد یوسفی‌زاده»، فیلمبرداری و تدوین «فرزان دلدار» و روایت گرم و آشنای «شاهین شرافتی» هر هفته به نقد و بررسی گجت‌های خاص دنیای فناوری می‌پردازد؛ گجت‌هایی که شاید بسیاری از شما دوست داشته باشید آن‌ها را خریداری کنید اما نیاز به یک راهنمای دقیق و تخصصی برای این کار دارید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *